top of page
  • Εικόνα συγγραφέαCassiope

Ψήφος

Οταν θα πάτε να ψηφίστε θα πρότεινα κάποια πράγματα να σκεφθείτε:


1) ψηφίστε με κριτήρια όχι σαν ποδοσφαιρικές ομάδες, κριτήρια που να έχουν νόημα δηλαδή να κρατάνε για το μέλλον.

2) ψηφίστε ναι αλλά όχι αυτούς που πάνε να εξαγοράσουν την ψήφο σας. Δηλαδή όχι με εφήμερα κριτήρια που δεν διαρκούν πολύ.

3) ακούστε τι λένε, όχι τις κραυγές τους.

4) ψηφίστε για να υπάρχουν εργαζόμενοι στην Ελλάδα-να υπάρχουν δουλειές- να μπορούν να στηρίξουν το ασφαλιστικό στο μέλλον, τις συντάξεις και τα επιδόματα, γιατί αν όλοι μεταναστεύσουν τότε κανείς δεν θα έχει ούτε υγεία, ούτε κοινωνική πρόνοια.

5) τα επιδόματα κρατάνε λίγο, η δουλειά κάποιου μένει.

6) ψηφίστε για λύσεις τώρα και για το μέλλον, όχι με το τι έγινε στο παρελθόν.

7) το να λέει κάποιος είναι προοδευτικός δεν σημαίνει οτι είναι κιόλας, άρα ψηφίστε οχι τις ταμπέλες αλλά την ουσία.

8) Η παγκοσμιοποίηση είναι γεγονός είτε το θέλουμε είτε όχι, συνεπώς πρέπει να μπορούμε να ανταγωνιστούμε τα κινέζικα προϊόντα αλλιώς μέλλον δεν έχουμε πουθενά στην Ευρώπη.

9) Ψηφίστε αυτούς που ενδιαφέρονται για τα συμφέροντα των πολλών, που ενώνουν, που δεν διχάζουν, που δεν περιθωριοποιούν, που δεν κοιτάνε συμφέροντα μικροομάδων (σαν τους ταξιτζήδες του Λυμπερόπουλου) αλλά του συνόλου.

10) Τέλος ψηφίστε για εσάς με γνώμονα το γενικότερο κοινωνικό συμφέρον.


126 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Οχι δεν εχω παράπονο

απο αυτούς στην τελική τι μου χρωστούσαν, μαλλον τίποτα. Ετσι γίνεται συνήθως οταν κατι δεν το χρειάζεσαι, τι ήμουν εγώ για αυτούς πέρα απο μια συνηθισμένη παρέα. Ο καθένας είχε φτιάξει τη ζωούλα του

Ο διάβολος βρίσκεται αναμεσά μας

Μην ψαχνεται οτι ειναι μια μορφή όπως περιγράφεται στα έργα με κέρατα στο κεφάλι και με σώμα ζώου που βγάζει σπινθήρες απο τα μάτια. Αυτό δεν θα το δείτε παρά μόνο ως εφιάλτη στα όνειρα σας ή σε κάποι

18 Οκτώβρη 1981

Λέει η μαμά στην κόρη. -Μην κοιτάς εγω που θυσιάστηκα για τον Πατέρα σου, έφαγα την ζωή μου, μια ζωή προσφορά και καμμία αναγνώριση, αλλά εσυ κόρη μου δεν θα εισαι έτσι. Κοίτα μην γίνεις σαν εμένα, μη

Your details were sent successfully!

bottom of page