top of page
  • Εικόνα συγγραφέαCassiope

18 Οκτώβρη 1981

Λέει η μαμά στην κόρη.

-Μην κοιτάς εγω που θυσιάστηκα για τον Πατέρα σου, έφαγα την ζωή μου, μια ζωή προσφορά και καμμία αναγνώριση, αλλά εσυ κόρη μου δεν θα εισαι έτσι. Κοίτα μην γίνεις σαν εμένα, μην δίνεις τίποτα, δεν αξίζει σε κανέναν τους, μην εισαι κορόϊδο που υπήρξα εγώ. Εσυ να κοιτάς τον εαυτό σου και τίποτα άλλο. Μόνο το άτομό σου έχει σημασία, όλοι οι άλλοι είναι μετά απο σένα. Να κοιτάξεις να γίνεις ανεξάρτητη να μην έχεις την ανάγκη κανενός. Να σπουδάσεις, να κάνεις καριέρα, να βγάζεις δικά σου λεφτά, να μην σε ποδοπατάει ο οποιοσδήποτε...

Και καπως έτσι ενσταλάζει το δηλητήριο, με τις ψευτιές της στην καρδιά της άτυχης κοπέλας και κάπως έτσι δεν την εκπαιδεύει για να κάνει οικογένεια, να μεγαλώσει παιδιά, να στηρίξει το σπιτικό της, να προσφέρει ώς μάνα γιατί μάνα είναι προσφορά.

Και ούτε καλή σύζυγος φυσικά μπορεί να γίνει, να σταθεί δίπλα στο σύντροφό της, να γίνει συνοδοιπόρος της ζωής, να συμπαρασταθεί στα βάσανα και στις δυσκολίες που παρουσιάζονται.

Και έρχονται και εκείνες οι στατιστικές που λένε για υπογεννητικότητα για αύξηση των διαζυγίων μπλα μπλα μπλα μπλα.

Πίσω μου σε έχω Σατανά, μου βάζεις να σκέπτομαι κακοπροέραιτα ενώ ο κόσμος είναι αγγελικά πλασμένος, αλλά ξέρω εγώ ότι η αρχή του κακού ήταν αυτή η τρισκατάρατη ημερομηνία και ο νοών νοείτω...



201 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Οχι δεν εχω παράπονο

απο αυτούς στην τελική τι μου χρωστούσαν, μαλλον τίποτα. Ετσι γίνεται συνήθως οταν κατι δεν το χρειάζεσαι, τι ήμουν εγώ για αυτούς πέρα απο μια συνηθισμένη παρέα. Ο καθένας είχε φτιάξει τη ζωούλα του

Ο διάβολος βρίσκεται αναμεσά μας

Μην ψαχνεται οτι ειναι μια μορφή όπως περιγράφεται στα έργα με κέρατα στο κεφάλι και με σώμα ζώου που βγάζει σπινθήρες απο τα μάτια. Αυτό δεν θα το δείτε παρά μόνο ως εφιάλτη στα όνειρα σας ή σε κάποι

Ψήφος

Οταν θα πάτε να ψηφίστε θα πρότεινα κάποια πράγματα να σκεφθείτε: 1) ψηφίστε με κριτήρια όχι σαν ποδοσφαιρικές ομάδες, κριτήρια που να έχουν νόημα δηλαδή να κρατάνε για το μέλλον. 2) ψηφίστε ναι αλλά

Your details were sent successfully!

bottom of page