top of page
  • Εικόνα συγγραφέαCassiope

Οχι δεν εχω παράπονο

απο αυτούς στην τελική τι μου χρωστούσαν, μαλλον τίποτα. Ετσι γίνεται συνήθως οταν κατι δεν το χρειάζεσαι, τι ήμουν εγώ για αυτούς πέρα απο μια συνηθισμένη παρέα. Ο καθένας είχε φτιάξει τη ζωούλα του ετσι περιχαρακωμένη και προστατευμένη και απο εκεί και πέρα δεν ήθελε καμμία ενόχληση, κανέναν που να του θυμίζει το παρελθόν του, τότε που δεν ήταν όπως είναι σήμερα επιτυχημένος με τις στρεβλωτικες παραμέτρους που η κοινωνία καθορίζει. Για μένα όλοι μας είμασταν απογοητεύσεις και αποτυχίες, άλλες μικρές, άλλες μεγάλες. Στην πραγματικότητα τα εφηβικα όνειρα όλων μας είχαν καταλήξει σε συρτάρι της μνήμης μας γεμάτα σκόνη και αράχνες το οποίο αποφεύγουμε να το ανοίξουμε. Το κλειδί το είχαν δώσει σε άλλους και αυτοί είχαν φροντίσει να το κρατήσουν ερμητικά κλειστό. Ο έτερος που πλέον αποφάσιζε για τις ζωές τους επέβαλε το δικό του σχέδιο το δικό του όνειρο. Εξαρτημένοι μικροί και μπλοκαρισμένοι στα γρανάζια που η καθημερινότητα καθορίζει. Τι έμεινε πλέον απο τη σχέση τη φιλία και την συνοδοιπόρευση αναρωτιέμαι και καταλήγω μόνο στις αναμνήσεις και στην νοσταλγία για την χαμένη νιότη μας.

230 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Ο διάβολος βρίσκεται αναμεσά μας

Μην ψαχνεται οτι ειναι μια μορφή όπως περιγράφεται στα έργα με κέρατα στο κεφάλι και με σώμα ζώου που βγάζει σπινθήρες απο τα μάτια. Αυτό δεν θα το δείτε παρά μόνο ως εφιάλτη στα όνειρα σας ή σε κάποι

18 Οκτώβρη 1981

Λέει η μαμά στην κόρη. -Μην κοιτάς εγω που θυσιάστηκα για τον Πατέρα σου, έφαγα την ζωή μου, μια ζωή προσφορά και καμμία αναγνώριση, αλλά εσυ κόρη μου δεν θα εισαι έτσι. Κοίτα μην γίνεις σαν εμένα, μη

Ψήφος

Οταν θα πάτε να ψηφίστε θα πρότεινα κάποια πράγματα να σκεφθείτε: 1) ψηφίστε με κριτήρια όχι σαν ποδοσφαιρικές ομάδες, κριτήρια που να έχουν νόημα δηλαδή να κρατάνε για το μέλλον. 2) ψηφίστε ναι αλλά

Your details were sent successfully!

bottom of page