top of page
  • Εικόνα συγγραφέαCassiope

Ο διάβολος βρίσκεται αναμεσά μας

Μην ψαχνεται οτι ειναι μια μορφή όπως περιγράφεται στα έργα με κέρατα στο κεφάλι και με σώμα ζώου που βγάζει σπινθήρες απο τα μάτια. Αυτό δεν θα το δείτε παρά μόνο ως εφιάλτη στα όνειρα σας ή σε κάποια b-movies. Εκείνο που θα δείτε όμως είναι τον διπλανό σας να αμφισβητεί τις αξίες και τα ιδανικά σας, να προβάλλει τον εγωισμό του και την ιδιοτέλεια του, να μην αναγνωρίζει τον συνάνθρωπο ως μια διπλανή, συντροφική με αυτόν οντότητα που οφείλει να αντιμετωπίζει ώς ίση, που έχει τα ίδια δικαιώματα με τον εαυτό του. Αυτο που ο διπλανός βλέπει, ειναι ένας εχθρός και το άσχημο είναι οτι εσυ δεν τον βλέπεις έτσι, τον βλέπεις ως συνάνθρωπο που δεν έχεις να χωρίσεις τίποτα απο αυτόν και που στην τελική μοιράζεστε την κοινή ανθρώπινη μοίρα και συνεπώς δεν μπορεί και δεν υπάρχει λόγος να είστε αντίπαλοι. Αυτά τα καθημερινά γεγονότα είναι οι πειρασμοί που θέτουν σε αμφισβήτηση τα όποια πιστεύω σας και το ήθος σας και ο διαβολος θέλει ως άλλη Κιρκη νας σας μεταμορφώσει και εσάς σε γουρούνια. Μην το επιτρέψετε, αντισταθείτε και μην παραχωρείτε αυτον τον πολύτιμο χαρακτήρα και ψυχή που έχετε. Αφήστε τον μικροεγωισμό παραπέρα και μην αλλοτριώνεστε, μην γίνεστε ίδιοι. Το παράδειγμά σας, η ακεραιότητα σας, η επιμονή σας και η ακλονητη στάση σας θα κερδίσουν στο τέλος και ίσως τότε να μην επιτρέψετε στον διάβολο να χαμογελάσει.

206 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Οχι δεν εχω παράπονο

απο αυτούς στην τελική τι μου χρωστούσαν, μαλλον τίποτα. Ετσι γίνεται συνήθως οταν κατι δεν το χρειάζεσαι, τι ήμουν εγώ για αυτούς πέρα απο μια συνηθισμένη παρέα. Ο καθένας είχε φτιάξει τη ζωούλα του

18 Οκτώβρη 1981

Λέει η μαμά στην κόρη. -Μην κοιτάς εγω που θυσιάστηκα για τον Πατέρα σου, έφαγα την ζωή μου, μια ζωή προσφορά και καμμία αναγνώριση, αλλά εσυ κόρη μου δεν θα εισαι έτσι. Κοίτα μην γίνεις σαν εμένα, μη

Ψήφος

Οταν θα πάτε να ψηφίστε θα πρότεινα κάποια πράγματα να σκεφθείτε: 1) ψηφίστε με κριτήρια όχι σαν ποδοσφαιρικές ομάδες, κριτήρια που να έχουν νόημα δηλαδή να κρατάνε για το μέλλον. 2) ψηφίστε ναι αλλά

Your details were sent successfully!

bottom of page